👇
ПОСТАНОВИ
Розпорядження КМУ від 14 квітня 2021 р. № 366-р "Про схвалення Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року"
Розпорядження КМУ від 25 квітня 2023 р. № 372-р "Про затвердження плану заходів на 2023—2024 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року"
Постанова КМУ від 22.11.2022 №1306 "Про визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій"
Постанова КМУ від 22.11.2022 №1306 "Про визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій"
Постанова КМУ від 30 серпня 2022 р. № 979 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України з питань діяльності спеціальних закладів загальної середньої освіти”
Постанова КМУ від 26 квітня 2022 р. № 483 "Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 "Порядок організації діяльності інклюзивних груп у ЗДО" та від 15 вересня 2021 р. № 957" Про затвердження порядку організації інклзивного навчання в ЗЗСО"
Постанова КМУ № 957 від 15.09.2021 року "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти" Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 483 від 26.04.2022
Постанова КМУ від 10 квітня 2019 р. № 530 "Порядок організації діяльності інклюзивних груп у ЗДО" Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 769 від 28.07.2021
№ 483 від 26.04.2022Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами від 21 липня 2021 р. № 765 Зміни що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами
Постанова КМУ від 21.10.2020 №983 Про внесення змін до постанов КМУ від 23 квітня 2003 р. № 585 “Про встановлення тривалості здобуття освіти у закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами” і від 12 липня 2017 р. № 545 “Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр”
Постанова КМУ від 21.08.2019 №779 Про організацію інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ№ 765 від 21.07.2021
Постанова КМУ від 21.08.2019 №800 Про "Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників" Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ№ 1133 від 27.12.2019
Постанова КМУ від 10.07.2019 № 636 Про затвердження "Порядку організації інклюзивного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти" Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 765 від 21.07.2021
Постанова КМУ від 10.07.2019 № 635 Про затвердження "Порядку організації інклюзивного навчання у закладах вищої освіти" Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ№ 765 від 21.07.2021
Постанова КМУ від 12.07.2017 № 545 "Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр" Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 617 від 22.08.2018 № 983 від 21.10.2020 № 765 від 21.07.2021 № 493 від 29.04.2022
Постанова КМУ від 14.02.2017 № 88 "Про затвердження порядку та умов надання субвенцій із державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з ООП" Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 863 від 15.11.2017 № 88 від 21.02.2018 № 129 від 27.02.2019 № 152 від 26.02.2020 № 477 від 17.05.2021 № 365 від 26.03.2022
Постанова КМУ від 15.08.2011 № 872 "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах" (втратила чинність)
Постанова КМУ від 23.04.2003 № 585 "Про встановлення тривалості здобуття освіти у закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами" із змінами, внесеними згідно з Постановами КМУ№ 753 від 26.10.2016 № 773 від 21.08.2019 № 983 від 21.10.2020
Постанова КМУ від 23.04.2003 № 585 "Про встановлення тривалості здобуття освіти у закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами" із змінами, внесеними згідно з Постановами КМУ№ 753 від 26.10.2016 № 773 від 21.08.2019 № 983 від 21.10.2020
НАКАЗИ
Наказ МОН від 29.08.2022р. №769 Про внесення змін до Типової освітньої програми для 5-10 (11) класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами
Наказ МОН від 12.01.2016 № 8 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки № 955 від 10.07.2019, № 160 від 10.02.2021 Про затвердження Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти
Наказ МОН від 03.05.2018р. №447 "Про затвердження Примірного переліку обладнання для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсних центрів"Наказ МОН України від 10.07.2019 р. № 955 Про внесення змін до наказу МОН України від 12 січня 2006 року № 8 (Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти)
Наказ МОН України від 21.06.2019 № 873 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2018 року № 414 "Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти"
Наказ МОН України від 21.06.2019 № 873 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2018 року № 414 "Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти"
Наказ МОН України від 07.12.2018 № 1369 "Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації"
Наказ МОН України від 16.10.2018 №1109 "Про деякі питання документів про загальну середню освіту"
Наказ МОН України від 16.10.2018 №1109 "Про деякі питання документів про загальну середню освіту"
Наказ МОН України від 26.07.2018 № 816 Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями (ОЦІНЮВАННЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЛЕГКОГО ТА ПОМІРНОГО СТУПЕНІВ СТОР. 5)
Наказ МОН України від 09.12.2010 №1224 "Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах"ЛИСТИ
Лист МОН №1/13094-23 від 31.08.2023 "Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році". Додаток
Лист МОН №1/10258-22 від 06.09.2022р."Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році" Додаток
Лист МОН №1/9530-22 від 19.08.22р. "Про інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році". Методичні рекомендації 2022/23
Лист МОН № 1/9105-22 від 10.08.2022р. "Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н. р."
Лист МОН №1/3710-22 від 28.03.2022р. Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану
Лист МОН №1/23180-21 від 30.12.2021р. Про визначення рівня підтримки у дітей з ООП, які здобувають дошкільнуосвіту в інклюзивних групах
Лист МОН № 1/21614-21 від 09.12.2021р. Про визначення рівня підтримки у звязку з прийняттям постанови КМУ від 15.09.2021р. №957
Лист МОН № 1/21614-21 від 09.12.2021р. Про визначення рівня підтримки у звязку з прийняттям постанови КМУ від 15.09.2021р. №957
Лист МОН України№ 1/9-302 від 04.06.2020 Щодо надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами закладами освіти в літній період
Лист МОН України № 1/9-278 від 26.05.2020 "Щодо організації роботи інклюзивно-ресурсних центрів"
Лист МОН України №1/9-409 від 26.06.2019 "Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання в закладах освіти у 2019/2020 н.р."
Лист МОН України №1-9-691 від 13.11.2018 "Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти
Лист МОН України №1/9-485 від 06.08.2018 "Організаційно-методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти в 2018/2019 навчальному році"
Лист МОН України № 1/9-185 від 03.04.2020 "Про організаційні засади роботи інклюзивно-ресурсних центрів в умовах карантину"
Лист МОН України №1/9-683 від 04.11.2019 "Щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників"Лист МОН України № 1/9-530 від 23.08.2019 "Щодо впровадження норм нової редакції Українського правопису в освітньому процесі"
Лист МОН України № 1/9-419 від 02.07.2019 “Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році” Лист МОН України №1/9-409 від 26.06.2019 "Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання в закладах освіти у 2019/2020 н.р."
Лист МОН України №1-9-691 від 13.11.2018 "Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти
Лист МОН України №1/9-485 від 06.08.2018 "Організаційно-методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти в 2018/2019 навчальному році"
Немає коментарів:
Дописати коментар