Вебінари

Під час проведення марафону з використання методів сенсорної інтеграції в системі роботи з дітьми з ООП, педагогічними працівниками Бердянського ІРЦ було проведено цикл занять для батьків дітей з функціонально-мовленнєвими труднощами. З урахуванням труднощів, з якими стикаються батьки під час виконання з дітьми завдань вдома, фахівці презентували дієві засоби заохочення дітей, зокрема проведення артикуляційної гімнастики задля поліпшення рухливості м’язів органів артикуляції за допомогою сенсорно привабливих матеріалів та спеціально підібраних вправ.


Тема: автоматизація звука «ш» з використанням прийомів сенсорної інтеграції.
Мета: закріпити вимову звука «ш» у складах та словах; розвивати тактильні
аналізатори, мовленнєве дихання, дати відчути поняття "легкий".
Вправи "впізнай фігуру", "намалюй фігуру", "повтори звук «ш» за мною",
"повтори склади", "здмухни пір'ячко" виконуємо за допомогою кольорового
пір'я. Даємо змогу дитині роздивитися його, відчути легкість предмета,
спробувати здмухнути. Звертаємо увагу на емоції дитини, її кольоровий вибір.
Пір'ям на долоні малюємо фігури, називаємо, відгадуємо їх коли заплющені очі.
Обов'язково дозволяти дитині бути "вчителем" для дорослого. Фігури можна
малювати і гострим кінчиком пера. Погладжуючи пером по долоні
промовляємо звук «ш». Гострим кінцем пера ритмічно постукаємо по кожному
пальцю, промовляючи склади, слова.








Розвиток рухливості м'язів артикуляційного апарату за допомогою методів сенсорної інтеграції




Використання методів сенсорної інтеграції в логопедії 




Розвиток рухливості м'язів губ


Розвиток рухливості м'язів язика






 

Немає коментарів:

Дописати коментар

З ТУРБОТОЮ ПРО МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ

Stream-конференція приурочена до Всесвітнього дня людей із синдромом Дауна

21.03.2024 року Бердянський інклюзивно-ресурсний центр провів бранч-сніданок з батьками, педагогами та фахівцями команд психолого-педагогіч...